Farvel Park City.

Da var vi siste dag i bakken idag, og vi hadde bluebird og påskeshred. Og enda et nytt triks krysset av! Ufattelig trist å dra herfra nå, fordi tiden har gått altfor fort!! Jeg trodde 79 dager på reise, skulle virke lenge. Men det har det så absolutt ikke gjort. Aff. Siden vi kom til Park City og fikk flyttet inn, har det virket som maks to uker liksom! Haha. Men vi har hatt det veldig bra.

Idag var vi å brukte gavekortene vi fikk av resepsjonen pga alt styret da vi kom hit. 40 dollar på restauranten RedRock. Og jaggu holdt det ikke til forrett, middag og 2x drikke. Det var godt :)

Vi reiser til Salt Lake City imårra rundt 11.00, forså å ta flyet som går kl 15.00 til Los Angeles. Vi har fått pakket det meste, eneste som mangler er å få plass til den store bamsen jeg fikk av Henrik. Men det får jeg nok til! Hehe. Når vi ankommer Los Angeles har vi igjen leid enda en bil. Hehe. Den skal vi (jeg) kjøre til Hotell Cadillac som ligger på strandpromenaden til Venice Beach. Der skal vi bo fram til vi skal sette oss på flyet og hjem til Norge. Vi har noen spesifikke planer om hva vi skal rekke når vi er i LA, og jeg har utrolig lyst til å dra innom Six Flags Magic Mountain. Det er en svær fornøyelsespark med masse roller – coastere. Sett på noen av dem på youtube, og de ser helt syke ut! Iih :)

 

Blogges når vi er i Los Angeles :)

1 kommentar

Filed under USA

One response to “Farvel Park City.

  1. Helene

    God tur til LA! Gi meg gjerne noen tips til hva vi kan gjøre når vi skal dit i mai :)

Legg igjen en kommentar

