Bluebird :)

De siste dagene har det vært snøvær, is, kaldt og hard. Men idag var det perfekt! Digg føre, blåhimmel, 10 varmegrader, nye triks prøvd, to nye satt, overall en veldig bra dag!! :) Men en kjip ting er at de har stengt den store parken for ombygging av noe greier som skjer om ei uke ellernoe. Tror det skal være noe alla «springsession», bare for de profesjonelle gutta. Men det var da litt væl tidlig å begynne med det? Hehe.

Siden siste innlegg har jeg fått den nye macbooken til simon på døra, ringt politiet på gutta oppe, fått gutta på døra hvor de mente det var unødvendig å ringe politiet kl 07.00 på morgenen, spist siste gang på pizzahut, vært på «state liquer store» og ble fortalt at jeg absolutt ikke så gammel nok ut (fikk kjøpt fordeom da, men de skal alltid påpeke at jeg ser ut som en drittunge), vært på kino og sett den nye filmen «paul» – den var morsom. Vi har sett på Operation Repo, jeg har kjøpt filmen «hereafter» som jeg trodde skulle være kjempebra, men jeg ble skuffet. Og jeg har vært på finn.no å sett etter leilighet i Oslo.

Og ja, jeg har kjøpt meg megablåseboble.

1 kommentar

Filed under USA

One response to “Bluebird :)

  1. Helene

    Herlig! Her i Honduras er det topp stemning, om en time setter vi kursen mot den karibiske kyst, til sol, strand og palmer ;) Kos deg videre, ikke lenge til vi sees!

Legg igjen en kommentar

