God Morgen, Norge :)

Nå er det en stund siden jeg har skrevet et oppdatert innlegg. Hehe. Er ikke helt inn i bloggeverden, men jeg prøver :)

Igår regnet det i bakken, men det var digg føre da. Hehe. Vi var nede i Salt Lake City på fredag etter bakken, for å kjøpe oss en LCD Bacpack til GoPro kameraet vårt. Det gjør at vi kan se alle bildene og filmene rett på kameraet, istede for å vente til vi kommer hjem og laster dem inn på macen. Hihi. Det er ganske nice. Vi kjøpte også en sånn pinne/stokk som vi kan regulere kameraet med. Så nå er det ganske smud å bruke GoPro :)

Vi har også tatt oss tid til å se «Rango» og «Hall Pass» på kino da. Rango var ikke så morsom. Men Hall Pass var veldig bra! Hihi, så den burde dere se!! Og idag så jeg «Paranormal Activity 2» selv om jeg lovte meg selv å aldri se den. Det gikk greit, gjemte meg litt, også skremte selvfølgelig Henrik dritten ut av meg etterpå… men syns faktisk enern var skumlere. Thank God! Men jeg skal nok ikke se den igjen..

Jobber med å få noen bra shots til neste film, men er ikke alltid like fornøyd, derfor tar det litt tid. Men jeg har lært meg noen nye triks, så det går jo framover :)

——————————————————-

Håper alt står bra til med dere hjemme. Vi vil ikke hjem i affal !! ;)

Legg igjen en kommentar

Filed under USA

Legg igjen en kommentar

