Tiden går så foort..

Nå har vi vært her i litt over to uker, og tiden går aaaltfor fort!! Aff.. Igår var en av de beste dagene i bakken. Henrik pushet meg veldig på hopp, og jeg ble safere og safere. Som de fleste veit, har jeg hatt en liten frykt for hopp pga skadene mine tidligere. Så det er deilig å merke at jeg mestrer det igjen :) Om to uker, skal vi videre til Park City, hvor vi ikke skal ha bil. Det tror jeg blir litt rart, men det går shuttle busser hele tiden, så går seg til over tid! Jeg har blitt litt forelsket i Big Bear, det varme været, den deilige snøen, park elementer overalt. Blir trist å forlate stedet, men Park City blir nok også helt rått!

ps. Sifra om det er noe dere vil jeg skal skrive om!!

1 kommentar

Filed under USA

One response to “Tiden går så foort..

  1. conna

    Nyt de siste dagene.. Viktig å bli litt pusha..
    Btw, ELSKER bloggen din!!!!

Legg igjen en kommentar

