Heihei

Beklager for lite blogging i det siste, men det kommer når det kommer. (Og jeg er litt ny på dette, så vet ikke alltid hva jeg skal skrive) ;) Idag var den kaldeste dagen i bakken sålangt, + 8 grader. Hehe. De siste dagene har vært ganske deilige i bakken, og jeg må si Big Bear Mnt er ganske effektive når det gjelder shaping altså. Ikke nok med at de shaper flere ganger om dagen, men det kommer opp nye elementer hver dag også! I like that! Hihi.

De siste dagene har vi kjørt brett, vasket klær, vært ute å spist, filmet litt shred og slappet av imellom øktene! Vært litt knall og fall i bakken, men ikke værre enn at vi har blitt støle dagen derpå. Henrik er kjempe flink å tok initiativet til å vaske opp her om dagen, og jeg må si jeg likte det.

Ellers, skal jeg prøve å få lagt ut noen film klipp i ny og ned. Men første prioritet akkurat nå er å lære meg noen nye triks ;)

Jeg ble forresten mega solbrent på nesa her om dagen, og det har først nå blitt delvis normalt! Haha. Og ja mamma, jeg brukte solkrem!

Legg igjen en kommentar

Filed under USA

Legg igjen en kommentar

