Sunshine

Inatt har jeg prøvd å laste opp en liten video fra de første dagene på vimeo, men macen min har tydeligvis gått i dvale modus og stoppet opplastingen. Så det ble ingen video idag desverre. :( Men den kommer snart!!

Jeg har det kjempe bra her, og vi begge storkoser oss. Lørdag, Søndag og Mandag har det vært stappfullt med amerikanere her oppe, ettersom det har vært Martin Luther King helligdag. Stappfullt i bakken her, er av en helt annen dimensjon enn stappfult i bakken i Norge! Så på mandag, tok vi en roadtrip ned til San Bernardino for å finne Target og handle litt.

Nede i San Bernardino var det 30 varmegrader og strålende sol! Vi cruisa litt rundt, fylte bensin og tok bilder. På veien opp igjen, klarte jeg å drepe en fugl. Eller, den drepte seg selv på frontruta mi, i ganske stor fart..

(Disse skiltene står overalt i fjellene her.)

Igår var vi i bakken hele dagen, og det var kjempe gøy! 14 varmegrader, påskeshred og god stemning. Jeg fikk kjørt meg inn igjen, både på hopp og rails. Så idag er jeg bittelitt støl! Hehe. Nå er det frokost også bakken igjen, så jeg legger ved noen bilder sålangt!

Blogges :)

2 kommentarer

Filed under USA

2 responses to “Sunshine

  1. så godt og se du koser deg i USA vennen :) når du kommer tilbake syns jeg vi må ha en liten «reunion» er aalt for lenge siden. Kleem fra lise :)

  2. Åååh, ser ut som dere koser dere ja, fortsett med det! (bittelitt missunnelig) hehe:)

Legg igjen en kommentar

